Någon fin rubrik blablabla

Igår kväll blev det lite hastigt och lustigt bestämt att Paprika skulle komma hit, så det är varför jag inte skrivit något idag.
 
Så jag hämtade upp honom vid tunnelbanan och vi upptäckte att vi hade matchande kläder (svarta jeans och en Survival Crew-baseballtröja). Sen gick vi till ICA och köpte glass och när vi kom hem till mig så hände lite saker which I'm not gonna write here, och sen kom vi ihåg att glassen stod på skrivbordet och det var glassås när jag öppnade den, eh. Så vi åt glass och pratade och sedan tog han fram godis som hans pappa köpt i USA, vilket basically är klubbor med insekter (riktiga, alltså, I KID YOU NOT) och så gav vi dem till Liv och Tilde och herregud alltså xD Sen satt vi och skrev tillsammans och såg på Mean Girls anD NOW I UNDERSTAND SOME JOKES ON INTERNET I'VE NEVER UNDERSTOOD BEFORE OMFG THAT MOVIIIIIE och sen åkte vi in till centralen. När jag kom hem igen satt Petter och pappa och såg på Thor så jag såg klart den med dem and boom, here I am. Ska se på Förhäxad och skriva lite innan jag somnar, tror jag. 
 
Gawd I'm so tired och det har varit äckligt varmt idag uuuuh ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0