Sedan senaste inlägget har jag:

♦ Läst ut No longer human-serien, which was pretty awesome by the way.
♦ Sträckläst The fault in our stars, vilket betyder att jag nu blivit introducerad i John Green's värld, hittat en ny favoritförfattare och fått mitt hjärta krossat i tusen små bitar. Allt i ett, liksom.
♦ Tagit herraväldet över ett typ land i ett tv-spel. Känner att det var väldigt duktigt gjort av mig, och jag ska nu försöka styra de seriöst psykstörda människorna så bra som möjligt.
♦ Sett på Supernatural och fangirlat över Cas (as per usual).
♦ Skrivit massor, så nu skulle jag tro att det är en tredje-/fjärdedel kvar på nästan inlägg till Billie! (Förlåt för att det går segt förresten, eh. I'm working on it at least.)
♦ Fikat och kommit med idéer till vad vi ska ge mamma i födelsedagspresent det här året. Pappa tyckte att jag hade riktigt bra idéer (fast så var jag ju den enda som kom med något också eh) C:
♦ Duschat.
 
Tror att jag ska klippa håret och färga det idag också, måste prata med mamma. Min utväxt syns allt tydligare och tydligare ocH JAG GILLAR INTE DET FAKTUM ATT JAG ÄR FUCKING BLOND OKEJ (sorry alla blondiner - jag tycker inte om att vara blond ok I REFUSE TO BE ONE OF YOUR KIND AGAIN) (what am I even doing anymore) ;w;
 
Är förresten taggad inför veckan, för en gångs skull. Typ två dagar i skolan, sen träffa Paprika och hänga med honom hela helgen, sen träffa BMTH, sen se BMTH live, OCH JAG SKA PIERCA MIG. FUCKING FINALLY.
 
Yup, I'm quite happy right now C:

Kommentarer
Postat av: Jen

JOHN GREEN OCH CAS ARE THA SHITZ.

Svar: OHJA
Frida

2013-05-12 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0