Time stands still, the way it did before

Okay, så min dag.
 
Imorse hade vi klassråd, fast jag satt typ bara längst bak i klassrummet och raderade foton på min mobil samt flummade lite med Märta. På formen gjorde vi basically ingenting, eh. Lyckades jobba på matten. Slapp skriva uppsats på svenskan pga Ulrika sa att jag fick slippa bokarbetet helt, så jag satt typ och försökte plugga men gav upp och skrev istället och pratade med Sofie. På SO:n fortsatte Magnus att prata om sekter och jag höll på att somna pga trött som fan. Sen jag kom hem har jag faktiskt bara spelat tv-spel, som den bra och produktiva människan jag är. Sitter just nu och ser på Förhäxad, fantiserar om framtiden och ska skriva lite igen.
 
Har studiedag imorgon, vadå lycklig? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0