Valborg

Igår såg vi på film på engelskan, kommer inte ihåg vad den hette. Satt och läste på svenskan men var så okoncentrerad att jag gav upp på boken jag egentligen skulle läsa och läste Lord of the Rings istället. Fick också veta att jag ska på möte med min mentor och mamma på fredag. Hoppas som fan på att det går bra, åh. Sen på NO:n så fick vi x antal frågor vi skulle svara på rörande universum, så jag försökte mig på dem samt hjälpte de andra i kontoret med olika saker. Sen åkte jag till centralen och satt där och läste i två timmar tills Paprikas tåg kom. Vi typ basically sprang mot varandra och kramades massor och han gav mig choklad för han hade lovat mig det.
 
När vi kom hem till mig var vi helt jävla sdfghjgdsdfghjgfdfg och skrattade åt allt (särskilt åt att jag hörde fel; Liv: Vilket djur är du då? owo Han: Jag är en orm! 8D Vad jag hörde: Jag är en hora! Min första tanke var inte: Varför sa han så för? utan min första tanke var Åh, vad är det för djur? owo). Vi var även lite djupa och han bad typ om ursäkt för den senaste veckan, för den var hemsk på många sätt och vis och vi bråkade en del and neither of us like that. Jag hatar att bråka med honom, det måste fan vara det värsta som finns. (Men allt är löst och förlåtet nu c:) Sen efter middagen började vi se på Into the mirror (en koreansk skräckfilm som han älskar och ville att jag skulle se), men avbröt för att gå till majbrasan. Vi sprang runt och var pyromaner och gick på upptäcksfärd i skogen och han köpte godis till mig och vi skrattade en massa åt att ingen av oss antagligen kommer vara bra på att gå i klackskor och åt demongrisar, och sen när vi tröttnade gick vi till min gamla skola och gungade och hade djupa samtal och såg på stjärnor. Sedan gick vi hem och såg på ett avsnitt av HIMYM med Petter, drack vatten (och kittlade varandra samtidigt JAG HATAR HONOM </3) och såg klart på Into the mirror. Ljög lite och höll med om att slutet var bra, men sanningen är att jag halvsov och missade det ;w; Klockan var typ halv elva när vi bäddade ner oss och släckte lampan, men vi låg och pratade till halv fyra. Det var väldigt djupa samtal - ja, vi kan faktiskt vara djupa.
 
Idag har vi sett på Sweeney Todd (det är fett roligt att se på en film med någon som kan basically alla repliker/sånger utantill; VARFÖR HATAR FOLK MIG SÅ MYCKET NÄR VI SER PÅ THE NIGHTMARE BEFORE CHRISTMAS?), pratat, sett på Orphan, skrivit, sen somnade han i min famn ett tag och jag somnade också, och när vi vaknat igen såg vi det alternativa slutet på Orphan och sedan åkte vi till centralen. Han köpte varm choklad till mig, as per usual, och jag tror att en kille försökte stöta på Paprika owo That was fun ♥ Sen gick vi till rätt perrong och han kramade mig och sa åt mig att le och jag log och jag höll på att bli klämd mellan ett par dörrar </3 När jag skulle till tunnelbanan så kom han som antagligen stötte på Paprika och log och sa hej och jag typ sprang därifrån och blev paranoid eh :c
 
Just nu ser jag på Barnhemmet och äter chokladen jag fick av Paprika. Jag borde försöka plugga spanska igen, kanske göra några mattetal, men eh. Försöker också komma på hur jag ska överleva imorgon pga spanskaförhör, eventuellt hemkunskapsprov + BUP, om jag blir tvingad dit alltså (har sagt att jag inte vill dit igen men mamma och pappa vill att jag ska fortsätta skitkul verkligen vill bara dö okej). Sen ska jag överleva skoldagen på fredag och sedan åker jag hem till Paprika och stannar där hela helgen. Yaaay ♥
 
Han gjorde förresten något jättefint; Han vet att jag ibland blir så ledsen/upprörd att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv, så han gav mig ett kuvert som det står "Open when you're sad and don't know what to do" (så jag fick absolut inte öppna det igår, även om han berättade lite av vad som fanns i det) och jag vet inte jag hade ingen aning om att han gjort det och det var så jävla fint okej ♥
 
Funderar också på att göra ett videoinlägg snart - någon som har tips på vad jag ska prata om? c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0