You sold me out to save yourself

Igår i punkter:
 
♦ Kommer typ inte ihåg ett skit mer av skolan än att när det kom fram att jag inte sett på hockeymatchen i helgen så ville inte Wille och Alex vara i samma rum som mig längre, eh xD
♦ Jag gav Paprika komplimanger om hans ass because why not?
♦ JAG HAR SKRIVIT KLART BILLIE HALLEFUCKINGLUJAH
♦ Jag och pappa åkte på en fotbollsmatch, eftersom det är vår årliga tradition. Sista gången jag fick sitta och bli inspirerad av den mysiga stämningen på Söderstadion omfg :c
♦ Pappa kom på att Tenacious D ska spela på Grönan i sommar så jag ska gå på dem om både jag och Paprika är hemma. Det skulle vara sjukt roligt att se dem tror jag, men det är inte så att jag dör om jag inte kan xD
 
Idag i punkter:
 
♦ Hade sovmorgon för att sedan åka till skolan och typ måla i ett par timmar innan jag fick åka hem.
♦ Vi har alltså något som heter Skolans dag, vilket innebär att skolan samlar in pengar till någon skola i ett utsatt land genom att ha typ en marknad med lotteri, random aktiviteter, konstutställningar och massa bakverk. Tro det eller ej, men vi brukar tjäna ihop runt 40 000 OM JAG MINNS RÄTT
♦ Så Skolans dag är imorgon och vi i min klass ska basically bara ha en utställning, så det var därför jag målade - för att bli klar med saker och ting - och jag behöver inte vara i skolan förrän typ klockan fem imorgon om jag absolut inte vill vara där tidigare. YAY THAT.
♦ Fick ryck och åkte in till stan för att smita in på sci-fi bokhandeln. Kom därifrån med The vampire prince (del 6 i Cirque du Freak) (...vadå, ni trodde väl inte att jag menade en människa va?), Death Note volym 3 + "säsong" 2 av animen och världens skummaste och mysigaste film vid namn I'm a cyborg but that's okay. Jag köpte även The lost boys (en awesome vampyrfilm från 80-talet) (Corey Feldmaaaaan ♥) till mamma, för är det tre filmer hon tjatat om genom hela min uppväxt så är det The lost boys, Pretty in pink och När lammen tystnar. Jag vet att hon inte fått tag på The lost boys än så TADA tidig morsdagspresent eller tidig födelsedagspresent!
♦ Jag borde verkligen plugga fysik nu, men istället tänker jag spela tv-spel. Ugggh jag suger </3 Ska plugga imorgon though, innan Skolans dag. Har bestämt mig för att vara hemma istället för att åka till skolan och göra precis ingenting, so yeah...
 
Upptäckte förresten idag att zombiefilmen jag pratade om heter Wasting away, inte Wasted away, och den är så awesome att alla borde se den någon gång ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0