Cut my life into pieces - this is my last resort

Torsdag var kaotiskt men slutade bra. Hade redovisning på svenskan och det gick väl bra. Några tåg har krockat i en tunnel så det var kaos med pendeltågen, vilket gjorde det svårt för mig att ta mig in till centralen. Kom dit, hämtade upp Paprika, åkte hem med honom och där var allt också kaos så jag bröt typ ihop. Men vi kom iväg och kom till Tyrol 20 minuter efter insläppet. Saker som är värda att nämna från konserten:

- Det lönar sig att vara en hyfsat attraktiv tonåring med tanktop och existerande bröst. Vi mosade ned två jackor i en väska och garderobskillen frågade hur mycket vi hade i väskan och tänktefå oss att betala det exakta priset, men istället fick vi typ betala för en väska och en jacka. Tackar mina bröst innerligt, fastän det var ett fult knep <3
- Det första bandet som spelade, Drop The Pilot, var ASBRA. Det var ett litet finskt band som var jättegulliga. Var dock arg på publiken efteråt, för jag tycker att det borde vara common sense att inte bara stå där när ett band uppträder, inte ens om det inte är bandet man kom dit för??????
- Det andra bandet, Glamour Of The Kill, var också asgrymma. Alltså wow hittade två nya band på en kväll hallelujah <3
- PAPA ROACH VAR HELT JÄVLA FUCKING FANTASTISKA JAG ORKAR INTE DE HAMNAR DEFINITIVT PÅ MIN TOPP FEM KONSERTER JESUS CHRIST. Jacoby, sångaren, var ute bland publiken asmycket ocH JAG RÖRDE VID HONOM TVÅ GÅNGER. Gillar när band gör så, för annars känns det som om de bara "han vi står på en scen och vi är bättre än er" (det kan kännas så). Gillar att kunna identifiera mig med människor, och Jacoby såg ut att kunna vara vem som helst.
Toby, en kille i bandet, fyllde år, så vi sjöng för honom ovh skrek "HAPPY BIRTHDAY FUCKER" och han fick tårta som Jacoby sedan kastade på publiken utan att be om lov <3
Var nöjd med setlistan också. De spelade alla mina favoriter förutom Hollywood Whore, men jag överlever det.
- Efteråt gick vi till merchbordet där vi träffade Glamour Of The Kill. Var jättetyst och  blyg så jag stirrade på dem tills någon märkte mig och vinkade. Paprika räddade mig och berättade att jag var blyg och tyckte att de var bra, att vi inte kunde köpa deras skiva för att vi inte hade pengar samt tvingade mig att ställa mig med dem så att han kunde fota. TACK FÖR FÖRVARNINGEN DIN JÄVEL. (De luktade asgott fastän de stått på scen åh <3)

Så, konserten får 5/5 elgitarrer av mig. Jättenöjd C:

I fredags så tvingade jag med mig Paprika till skolan, och jag gillar att folket tyckte om honom. Vi hade redovisningar så han fick inte vara i klassrummet, så han satt ute i korridoren och ritade istället. Under rasterna så blev han indragen i klassrummet <3
Vi åkte hem till honom och myste hela dagen~

I lördags hade han en konstutställning på skolan, så vi åkte dit (på cykel - jag hade så jävla ont i benen att jag knappt kunde stå  jag tvingade honom att skjutsa mig). Satt därför på ett golv i typ fyra timmar, eh. Under den sista halvtimmen så orkade jag sätta mig vid bordet och rita med Paprika och Lovisa. Tror inte att vi gjorde så mycket efter det, eh.

Idag har vi mest sett på Community, vilket är en asrolig tv-serie; den börjar som en vanlig komedi men man märker att skaparna bara fuck thIS och hela serien spårarur totalt <////3

Just nu ska jag se på Min granne Totoro tror jag, bara för att den är så djävulskt söt <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0