I'm gonna change you like a remix, then I'll raise you as a phoenix

Jag somnade vid typ tre inatt, så att kliva upp klockan sju var ren tortyr. Kom även på att jag behövde läsa en novell till engelskan, så jag tänkte jamen typ tjugo sidor på bussen kommer jag att hinna med! och så visade det sig att den var 60 sidor. UGH. Fick stressläsa men hann läsa och få en övergripande bild på den innan vi skulle börja uppsatsen. Satt i typ två timmar och skrev kanske ett stycke, resten av tiden pratade jag med de jag satt med. När det bara var en halvtimme kvar så fick jag ryck och skrev nästan två sidor, men hann inte klart.
Efter lunchen så var det idrott, och jag höll på att somna under genomgången. Vi fick vara i gymmet och testa olika maskiner osv, och det var ganska roligt.
Uppsatsen till engelskan skulle vara inlämnad två, och när jag hade bytt om efter idrotten var den kvart i, så jag och typ Zeb och Robin gick för att leta efter engelskaläraren för att prata om att vi inte var klara, men vi kunde inte hitta henne. Så jag måste skriva klart uppsatsen idag och eventuellt skriva den på datorn. Och så måste jag fylla i papper inför utvecklingssamtalet imorgon. Återigen - U G H . Får bara äckliga flashbacks från förra året haha
 
Måste ta tag i engelskan nu. Ska försöka fixa design och novell till den andra bloggen sen. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0