Snabbt inlägg

Försvann ett tag och den här gången har jag helt enkelt ingen bra ursäkt. Det bara blev så.
 
I tisdags kan inte så mycket ha hänt, eftersom jag inte minns ett skit. ELLER JO jag hade utvecklingssamtal (sköter mig tydligen utmärkt i skolan) och var hos tandläkaren igen (är tydligen en duktig patient). Var på Rusta med mamma och Liv efteråt. Hittade typ, världens godaste parfym för killar. Mums. (Funderar på att köpa en sådan till Paprika cos why not? C:)
 
I onsdags fick jag se hur det gått på japanskaprovet; läraren sa att det är bra att jag kan jävligt många hiragana-tecken men måste plugga mer på glosor. Pfft. Kommer inte ihåg vad vi gjorde på samhällskunskapen.
 
I torsdags var vi i biblioteket under mentorstiden för att - håll i hatten - lära oss hur man googlar. I kid you not. På svenskan skulle vi redovisa, och eftersom bara två i min grupp var klara så var det ganska snabbt avklarat. (Jag ska redovisa nu på torsdag för det var då jag trodde vi skulle vara klara. Hm.)
 
I fredags på historian satt jag och Alex i princip och bara spelade Sims på våra ipads för våran grupp ska filma vår redovisning imorgon (måndag) eller på tisdag. Sedan skulle jag ta mig till centralen, SL fuckade runt, jag fick åka till en annan pendeltågsstation, hittade Amanda, blev skrämd av Alex och pratade om Sims på tåget med Alex. Sedan åkte jag till Västerås för att vara med Paprika och bli attackerad av hans vän och hennes pojkvän ;w; Vi såg på American Horror Story, och det är typ allt jag minns.
 
Igår såg vi massor på Adventure Time, som jag tycker är askul. Vi såg ett avsnitt som dock gjorde mig otroligt rädd - jag hatar lemongrabs. USCH.
 
 
JAG HITTADE SCENEN PÅ YOUTUBE FYFAN 
Jag skämtar inte jag är så äckligt jävla rädd för just den här fuCKING SCENEN </3
DET ÄR ETT BARNPROGRAM
ETT. BARNPROGRAM.
ALLTSÅ.
WTF MAN 
 
Apart from that så gjorde vi enchiladas (som jag senare drömde om wtf mEN DET VAR ASGOTT) och så läste vi ur The Spellman files. Och vi såg på America's Next Top Model, då jag insåg att jag är för emotionally invested in that show. NÄSTA VECKA FÅR MAN VETA VEM SOM VINNER HOLY MOTHERFUCKING FUCK
 
Idag läste vi ut The Spellman files och valde ut en annan bok (minns inte namnet ;w;), såg på Adventure Time, hans pappa kom för kaffe, vi såg ett avsnitt av Face Off (meD TIM BURTON TEMA HOLY FUCK) och så såg vi på Paprika, filmen som gav honom hans nya namn. Jag gillar den filmen och omg musiken i den är så jävla vacker.
  
 
Just nu spelar jag spel på min ipad, ska kolla upp busstider för imorgon och ska sätta fast knappar på min väska igen. Är jätteduktig, ja~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0