The girl in Byakkoya

Igår tror jag inte att så mycket hände. Vi såg lite på Dancing With Wolves på engelskan och hade teori på idrotten. Gjorde lite läxor också.
 
Idag på historian så skulle vi filma vår redovisning, men vi använde lektionstiden till att planera den. Efter lektionen gick jag och Felizia till ICA och köpte glass och energidryck innan vi återvände till skolan för att filma med Paulus och Birk. Vi stannade två timmar efter att skolan var slut, men jag tycker att vi gjorde ett bra jobb i alla fall. Har satt ihop klippen i en "bok" nu, och har också skrivit redovisningen till svenskan på torsdag. Ska prata om Supernatural ♥ Och så skrev jag ut biljetter, så nu är jag fett taggad på Papa Roach på torsdag! :D
 
Kommer inte att vara aktiv mellan torsdag-söndag pga konsert och ska hem till Paprika under helgen. Bara så ingen tror att jag har dött~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0