ALLTSÅ JAG ÄR SÅ SEG

Förlåt uppdateringen suger </3
 
Men som vanligt är det inte särskilt mycket som hänt. Jag har varit hemma hos Paprika, haft en ganska hemsk vecka, avslutat Friends-maratonet (det sista avsnittet är lika sorgligt varje gång man ser det alltså sdfghdfghj) och börjat se om Death Note, läst om vampyrer, gjort läxor, dött över japanskan (vi ska kunna alla hiraganatecken till nästa vecka dÖDA MIG) (för er som är nyfikna och inte kan något om japanska; språket innehåller tre alfabet - hiragana, katakana och ett till som jag inte minns - och det är hiragana man börjar med, och det är ungefär 50 tecken) och typ. Ja. Haft skolfoto.
 
Sitter just nu och försöker att bli klar med historian samt ser på Death Note. Hör bara en massa japanska för jag kan inget och jag ser knappt på skärmen. Hm. Måste förresten fråga Paprika om han kan låna ut soundtracket för Death Note till mig för jag typ, tycker om det owo
 
Förresten - en låt på japanska som jag gillar men inte har någon aning om vad den handlar om:
  
 
Och en video som får mig att gråta och skrika av skratt varje gång jag ser den:
  
(alltså den blir typ bättre och bättre så  framåt slutet är jag alltid hysterisk jaG ORKAR INTE HAHAHAHAHHAHA)
 
Edit: Jag hittade texten till Oh my Juliet på engelska så nu vet jag vad den handlar om 8D ifall någon vill läsa så finns en engelsk översättning här c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0