Funny how everytime you push me away, you turn around and you beg me to stay

Ska försöka bli lite mer aktiv nu. Lovar. 

Men det är liksom inget intressant som händer här. Förra helgen så var jag med Paprika och vi åkte för att träffa hans mamma, äta lunch med henne och sedan gå på en marknad där hans pappa bor. Köpte godis och The perks of being a wallflower, som jag för övrigt velat se i evigheter. Den överträffade mina förväntningar <3 Sedan sov vi över där och åkte tillbaks till Paprika, där vi såg på Paranoia agent (sjukt bra anime!) och så spontanblonderade han sitt hår. Åkte hem på måndagsmorgonen.

Idag satt jag, Amanda, Micho och Alex i kafeterian och gjorde precis ingenting i två och en halv timmar. Produktivt! :D

Har inget att göra just nu, så jag funderar på att se på 21 Jump Street, Supernatural eller The perks of being a wallflower. Har så svåra val här i livet </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0