I can't explain, just how it feels

The thoughts of my premature burial
Inside this oblong box I lie
With the hopes, I'll be buried alive
 

I tisdags var allt bara allmänt hemskt, därav inget blogginlägg. Åkte typ till skolan för att dela upp ett grupparbete och åkte sedan hem igen. Mådde så jävla dåligt hela dagen usch.
 
Idag hade jag mitt första prov i japanska. Jag mindes inte vad man skulle kunna, så jag satte alla förutom ett hiragana-tecken och failade typ på resten. Well, det är inte mitt fel att det var mycket att minnas (en nybörjarklass ska kunna ett helt alfabet + två kapitel från boken serIOUSLY). Satt i kafeterian i typ över två timmar efter provet för att vi fick sluta så fort vi var klara, så jag satt typ med Amanda, Zeb och Robin. På lunchen insåg jag också att Robin är fett creepy </3
Efter lunch satt vi och kollade på filmer om ideologier på samhällskunskapen och fick fylla i ett formulär med vad vi tyckte om homosexuella. Sedan åkte jag hem och jag har inte gjort så mycket, men det har tagit typ två timmar att se på ett Supernatural-avsnitt och gOSH mitt internet ger mig ryck.
 
Jag har förresten kommit på att Billie (min karaktär) har en sångröst som liknar sångaren i Creature Feature's, typ som jag tänker mig den, speciellt i den här låten:
  
 
...min musiksmak börjar gå åt horrorpunk-hållet btw </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0