I'm not a bad man, even though I do bad things

Very bad things
Such horrible things
But it's not quite what it seem
Not quite what it seem
Not quite what I seem
...oh hell
IT'S EXACTLY WHAT IT SEEMS! 

Idag var det Demokratidagen i skolan, så politiker kom och pratade med oss. Vi fick ställa frågor och diskutera demokrati med dem, och det var väldigt intressant. Roligast var dock när vi gick runt till vissa partier som stod i en korridor och Miljöpartiet hade en ung kille som var asskön. Seriöst, vi pratade om att hundar ska revoltera och kämpa för ett bättre samhälle ♥
 
Sedan jag kom hem har jag ätit muffins och äpplen, sett på Supernatural, gett mig ut på ett kvällsäventyr som var så jävla oplanerat och kommit på en fin outfit till imorgon. Måste bara se till att ha tid för sminkningen på morgonen också...
 
Imorgon ska min klass till ett museum och se på afrikanska skatter, och direkt efter det så åker jag hem till Paprika. Så ingen mer update på hela helgen. Men här får ni en låt av ett band som jag börjat gilla allt mer och mer den senaste tiden:
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0