I'M THE HUMAN BLOWFISH

I fredags hittade jag typ själv till Bergsrummet, ett litet museum intill Östasiatiska muséet. Eller ja, i alla fall till bussen dit. Hade inte läraren varit på bussen så hade jag antagligen hamnat i Skeppsholmen eller något, eh. I alla fall, vi såg utställningen om afrikanska skatter, och jag tyckte att den var ganska intressant. Det som var mest spännande var en liten staty av en man men gigantiska testiklar 8DDD
Nejmen xD
 
Det tog typ 40 minuter att se allt, och precis när vi kom till busshållplatsen så kom bussen, vilket ledde till att jag hann med ett tidigare tåg till Paprika. Han hade inga lektioner på eftermiddagen, så vi åt lunch och gick hem till honom. Han fick reda på att jag sett på American Horror Story utan honom, och han bara ".........I don't know if I'm hurt or proud, but I'm really glad this is the way we get back at each other ;w;" xD
Vi såg det nya avsnittet tillsammans though, och vi såg på Supernatural. Minns inte så mycket av vad vi gjorde i helgen, förutom att han på lördagen bara "nEJ NU HAR JAG RYCK PÅ MITT HÅR FRIDA HJÄLP MIG FIXA EN SIDECUT" så det spenderade vi en timme med owo
 
Idag var jag allmänt sur på engelskan för att jag fick B+ på en sak. Så nära ett A???? ;w; Och på idrotten så dansade vi - det gick bra tills jag inte fick dansa med Micho längre </3 Och på bussen hem så fick jag typ massa tips och rekommendationer av Alex på vad jag ska göra om jag någonsin tänker knarka 8DDD
 
Annars så har jag städat hamsterburar. Just nu ser jag på 21 Jump Street och ska plugga japanska. Har prov på onsdag och kan i princip ingenting. Vet knappt vad vi ska kunna heller, så jag får läsa igenom de två kapitlen vi gjort och öva hiragana-tecken som fan och hoppas på det bästa.
 
selfie från i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0