In the chill of your stare, I am painfully lost

Like a deer in the lights on an oncoming bus
 

Blev så jävla arg imorse. Jag satt uppe till tjugo över ett och skrev klart historian, och när jag vaknade var typ en tredjedel av allt jag skrivit + att allt jag redigerat för att få det mindre hade försvunnit. Fick typ panik och skrev dit allt som försvunnit på en kvart, men förklarade för henne vad som hänt. Det var, som tur var, okej.
 
Historialektionen var ganska okej. Vi skulle läsa igenom ett par texter och betygsätta dem efter vilket betyg vi tyckte att de förtjänade, men min grupp satt i kafeterian och var random istället (typ jag och Amanda pratade om manga och Micho sökte på bilder på djur med down's syndrome </3) (jag skämtar inte det finns tiTTA:
 
 
DEN ÄR FETT SÖT ♥).
 
På lunchen så var det allmänt hysterisk för vi skulle sitta typ åtta personer vid ett litet, runt bord. Det gick ju sådär </3 Men det var roligt och sen verkade Alex asglad när jag klev på bussen och jag pratade med honom hela bussresan. När jag kom hem åt jag en kanelbulle och såg lite på Supernatural med mamma. Nu ska jag städa (typ dammsuga) och så, för Paprika kommer hit om ett par timmar. Ih 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0