Någon tjusig rubrik

I fredags så klev jag upp klockan sex på morgonen för att åka till Paprikas skola. Var så jävla trött att jag grät när jag missade tåget av ren dumhet, haha. Kom fram när han hade börjat och överraskade honom <3 Han hade tagit med sig en kudde och varm choklad till mig, så jag drack chokladen och typ sov under hans svenskalektion. Sedan hade han matte och då fick inte jag vara med för att han hade prov, så jag lyckades hitta ett Hemköp där jag köpte choklad, och sedan fick jag sitta i en soffa i en korridor och underhålla mig själv. När han var klar gick vi och åt lunch, och när vi var hemma så såg vi på American Horror Story och typ Supernatural och jag tror att jag sov ett tag också. Eh. Vi kan ha sett på någon film men jag minns inte owo

I lördags tror jag bara att vi typ såg på film. Förra helgen såg vi på Cube (som basically är som Saw fast inte riktigt lika brutal och med massa matte) så vi såg på uppföljaren, Hyper-Cube. Blev så jävla snurrig av båda filmerna </3 Vi såg också på The house on the haunted hill, Supernatural, The Big Bang theory och America's next top model (fast bara ett gammalt avsnitt för inget nytt kom den här veckan???), och vi ritade tillsammans :DDDD

Idag såg vi Livet i åtta bitar (en svensk komedi om tv-spel som var helt urflippad), Cecil B. DeMented (också helt jävla störd) och The Big Bang theory. Sedan skrev jag en del också.
ÅH och vi såg Millennium actress också och det är bland de sorgligaste filmerna jag någonsin sett ok ;w;

Just nu ligger jag i sängen och funderar på att sova. Ser på 21 Jump Street också. Hm. 
Är rätt trött. Ska nog sova.
Godnatt folket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0