Tear me limb from limb, I'm just a voodoo doll

Sticking needles in my eyes so I can finally cry
 
Idag var min sista skoldag innan lovet. Vi gjorde typ inget på mentorstiden och på svenskan var det läxförhör. Under rasten bröt Robin ihop av skratt och det hördes ända ned till kafeterian ♥ Sedan fick vi höra att vi ska ha muntliga tal efter lovet, och det var ju mindre roligt. Hade inte alls så mycket ångest att jag skakade resten av lektionen, nejnej. (Fast om man ska vara lite positiv så får det vara om vadsomhelst och jag kommer troligtvis att välja Supernatural och jag kommer högst antagligen att slippa göra det inför hela klassen. But I just ugh)
Sedan jag kommit hem så har jag basically bara pratat i telefon och dampat på internet som inte vill låta mig se på varesig Supernatural eller The Big Bang Theory. Ska packa och ha myskväll med mamma senare, tror att vi ska se på någon tv-serie. Ska åka till Paprika imorgon, och som den snälla flickvännen jag är så kommer jag att vara framme innan hans första lektion börjar. I utbytte så får jag varm choklad med färgglada marsmallows. #score??
 
Puss, ha en trevlig helg! C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0