Am I insane?

Asking Alexandria – The Death of Me ♥
 
I fredags svarade vi på frågor om källkritik och såg på Robin Hood på historian, och sedan åkte jag hem till Paprika då det var den enda lektionen vi hade den dagen. Han och några av hans kompisar hämtade upp mig på stationen (alltså en av tjejerna hade sjukt fint hår liksom omg???? ;w;), och sedan så kidnappade jag honom så att vi kunde äta lunch. Under helgen har vi sett på filmer, han har fått hyllor och jag har kramat hans syster, sett på filmer och tv-serier, skrivit samt ätit chokladbollssmet.
 
Jag kom faktiskt därifrån idag, så jag var hos honom på morgonen och åkte sedan direkt till skolan (började vid tolv så ja) och hade idrott. Jag och Zeb var väldigt ambitiösa elever - vi gjorde ungefär hälften av uppgiften xD Har varit hemma i ett litet tag och har inte gjort något speciellt här. Funderar dock på att spela Sims och skriva lite, för jag är sjukt sugen på att spela Sims och ibland hjälper det mig med inspiration. Det är ju alltid roligt c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0