I miss the misery

(no not really I want it to go away)
 
Igår hände inget speciellt, inte vad jag minns. Vi hade bara historia och såg på Robin Hood-filmen med Russel Crowe i huvudrollen.
 
Idag hade vi japanska och jag och Zeb satt återigen och bara "what is this shit??? ;w;" men det känns ganska kul att sitta och rita tecken på japanska. Liksom man skriver samtidigt som man ritar and me gusta that ♥ Under samhällskunskapen fick vi våra iPads så under rasten så snodde Zeb min när jag var och köpte kaffe och tog ett par sexiga bilder på sig själv. Resten av rasten bestod av att fota varandra och vara så retarded som möjligt. Jag fick förresten my seven seconds of glory genom det här:
 
(grupparbete, vi skulle bygga upp ett samhälle på en öde ö och en fråga om fiender dyker upp...)
De andra: *diskuterar livligt i typ fem minuter utan att komma på något svar*
Jag: ...men kan vi inte så fort vi ser ett skepp använda ett alarm som gör så att alla kamoflerar sig och klättrar upp i träd och väntar tills vi vet om det är fiender eller inte, och -
Zeb: Men för helvete, du är ju smart! Varför har du inte sagt något tidigare? O______O
Jag: ...*fortsätter meningen* och om de är fiender så kastar vi kottar på dem 8DDDD
*typ alla i gruppen dör lite halvt och Zeb överväger facepalm*
 
Seriöst sEVEN SECONDS
Anyway. Vi hamnade i en debatt i klassrummet om åldergränser på rösträtt osv också, och alltså åh Nidhi var så jävla klockren. (Det stod mellan dem som tyckte att gränsen ska höjas till 20 och de som vill sänka till 16, och Nidhi - som stod för 20-årsgräns - bara "Alltså alla deras argument är ju varför vi vill höja gränsen?" och typ bara hälften av klassen hörde och dog xD) Hamnade i ett riktigt bråk om åldersgränser också senare under dagen, och fyfan det var jobbigt. Åkte till ICA för att köpa Nutella till Märta i födelsedagspresent (för jag ska hem till henne på lördag och fira hennes födelsedag för hon fyller egentligen år idag) också.
 
Sitter just nu och jobbar på historiauppgiften vi fick. (Svara på frågor om Robin Hood och freudalismen ugh.) Har idag och imorgon på mig att bli klar med den och idrottsuppgiften som jag tänker fuska på, och på fredag ska jag städa och baka, hade jag tänkt. Låter väl... bra? I guess? owo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0