JAG HAR TAPPAT ALL TIDSUPPFATTNING

JAG MINNS TYP INTE VAD SOM HÄNDE IGÅR. Eller jo, mentorstiden drog ut på tiden så vi fick fem minuters lunch, och på svenskan läste läraren upp en novell jag skrev under lektionen innan (anonymt förstås - alltså hon visste att det var jag men hon sa det inte) och den fick jättefina kommentarer??? ;w;
 
Idag hade vi historia, men jag minns knappt vad vi gjorde. Kommer dock ihåg att jag stannade kvar efter skolan för att äta lunch med de i min klass, och jag typ flippade ur/fangirlade massor över Lord of the Rings. Eh.
Kom på nu att jag måste fixa så att historiauppgiften jag skulle ha lämnat in idag faktiskt blir inlämnad, men fan orkar inte föra över allt från ipaden till datorn ugh. Gör det imorgon och säger att allt krånglade igår. Ja.
 
Har för övrigt spelat Draw Something med Paprika idag, och det är ju lagom roligt eftersom han är en konstnär ♥
 
selfie från nyss, sitter och ser på Toy Story för jag växer aldrig ifrån barnfilmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0