My entire life you were walking out, a thousand times

Now I've lost count
This bitter taste you've left me with
The blood on my hands is your final gift
 
Igår åkte jag hem till Märta för att fira hennes födelsedag. Var sjukt stolt över att jag hittade dit trots att det var... tja... ganska precist ett år sedan jag var där, utan hjälp. Vi var typ själva en liten stund så vi satt och kollade på videos på Youtube och skrattade sönder. Sedan kom Ronja och vi typ pratade, gjorde tacos till middag, spelade Mario Kart, såg på Dark Shadows och spelade truth or dare. Det var mysigt C:
För övrigt har jag numera en tatuerad pojkvän. Han tatuerade sig igår och den är jättefin och jag ska förhoppningsvis få se den på riktigt imorgon ♥
 
Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Vaknade vid sju för att jag fick ett sms som gav mig en hjärtattack, och så kunde jag inte somna om. Spelade spel på ipaden och mobilen tills klockan var typ kvart över tio då jag tvingade mig själv att gå och äta frukost.
Idag ska jag göra klart idrottsläxan (aka fuska lite oops) och typ, städa. Tror jag. Om jag orkar. Ska kanske se den nya Percy Jackson filmen senare också, vi får se.
 
Imorgon ska jag som sagt förhoppningsvis träffa Paprika i alla fall en liten stund, och vi hoppas ännu mer på att jag får sova hos honom en natt. Det vore mysigt. Saknar honom så jävla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0