Något fint som rubrik

Igår hade vi japanska och det har börjat att bli väldigt jobbigt. Det är typ två elever i min klass som är jättesmarta och kan en del japanska redan, så nu tror läraren att alla i klassen är snabba med att lära sig så vi fick gå igenom typ 25 tecken (även om det basically är samma tecken men med olika punkter och streck) och vi ska typ kunna räkna från 1-100?????
Uuuuuh japanska är intressant men vadfan :c

Idag var jag, Amanda och Micho hysteriska på svenskan och alltså jag dog </3
Just nu sitter jag och ser på Friends och dricker kaffe. Sen ska jag typ se om jag kan tjäna lite pengar så att jag kan åka till Paprika imorgon samt städa. Och åh, måste läsa historialäxan också. Ugh. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0