Nu sitter jag faktiskt vid en dator

Fett ovant????
 
I alla fall. Idag är typ det intressantaste som hänt väl att jag och Robin gick tillbaks till lågstadiet...? (Nejmen jag drack kaffe och han hade en klubba och han slängde pinnen i min mugg så jag tvingade honom att ta muggen halvvägs till soptunnan xD)
 
Meningen var att jag skulle städa men istället fastnade jag här. Eh. Ja. Råkade förresten säga idag att jag lyssnade på ett band som jag egentligen aldrig hört talas om, men de är asbra! (För nu måste jag ju lyssna på dem eftersom jag sa att jag gjorde det ehehehe)
  
 
Jag har för övrigt känt mig som en av mina novellkaraktärer idag, vilket är både bra och dåligt. Bra för att jag fick inspiration och inte kan skriva låtar (vilket han kan). Dåligt för att jag kanske kommer att ha dödat någon när dagen är slut. Well well - vad gör man inte för sin passion?~
 
Nejmen apropå skrivande; Jag vet ärligt talat inte vad jag håller på med längre. Jag har startat upp kanske fem noveller MEN JAG SKRIVER JU KNAPPT ALLS. Det suger för jag vill skriva massormassormassor, och det är inte så att jag inte har tid, utan jag har liksom bara... lagt av. Jag vill inte det????
Kan det vara så att jag typ utvecklas och därför har svårt att gå tillbaka till noveller jag påbörjat för ett tag sedan för att det inte är... jag, som har skrivit dem?
Idk sitter bara och funderar. Ska försöka komma igång med skrivandet och förhoppningsvis fortsätta renoveringen av novellerna rörande Billie.
 
Ska kolla vart jag är i olika noveller och se vad jag kan göra åt min brist på skrivande. Det får nog bli dagens projekt, efter att jag fixat så att jag kan sitta vid skrivbordet. (För jag sitter på en stor hög med kläder just nu och det är ganska obekvämt </3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0