Tonight we'll sail over the edge of the world and watch the stars fall down

I söndags hände inte så mycket mer efter det senaste inlägget än att jag städade lite. Intressant va? C:
 
Igår hade vi vår första engelskalektion, och jag tror att det gick bra. Engelskaläraren har en fett skön röst att lyssna på, idk I like her voice :') På idrotten skulle vi mäta vår puls osv, men eftersom min puls går upp pga ångest över idrotten så det kändes lite värdelöst. Sprang/gick med Amanda och pratade om konserter, för det visade sig att vi båda var på MCR, Asking Alexandria och 30STM <3
När jag kom hem hade jag panik, för jag var tvungen att duscha, städa, lämna in idrottsläxan (jag gjorde förresten fel sak och var tvungen att fråga två personer om vad man skulle göra, skriva reflektionen, bråka med fronter, mejla idrottsläraren och fråga om jag fick lämna läxan på hans mail VILKET HAN SA ATT MAN INTE FICK GÖRA osv), spara min uppgift om feodalismen i ett annat format samt packa, och det tog typ en halvtimme (jag hoppade över städningen). Åkte in till centralen och väntade på Paprika ett tag, och när han kom dit så fick jag lite presenter (tre armband med dödskallar på, två animal hats, och massor med kakor [Stroopwafels är bland det bästa som finns ok]), och åkte hem till honom, handlade, åt kakor och drack kaffe, såg på Mean Girls och var vakna till ett och bara pratade.
 
Idag ringde väckarklockan sju och då mådde Paprika inte alls bra, för han hade lyckats blivit sjuk. Så vi kunde ligga kvar och prata ett tag till innan jag var tvungen att fixa mig eftersom jag i alla fall skulle till skolan. Stackarn följde med mig hela vägen till stationen trots att han var sjuk :c <3
Vi hade historia vilket var ganska roligt faktiskt. Läraren är bra enligt mig och vi har henne liksom fem timmar i veckan, så det är ju bra att hon är rolig och gör lektionerna intressanta. Jag och ett par personer samlades i slutet av lektionen och diskuterade hur vi ska göra med en filmklubb, för vi vill starta en och historialäraren och rektorn är helt på det, så det är ju bra, men det är ju mycket som måste tänkas igenom. Hoppas att det fixar sig på något sätt i alla fall C:
 
Här är en bild på en av mössorna jag fick (ignorera att jag är derpy pls); 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0