All this time you never knew what it was like to be hated - now you're making up for lost time

Under min systers kalas så spelade jag mest Assassin's Creed II i hopp om att få 100% på det, och sprang occasionaly ner och snodde godis osv. Fiskedammen var på mitt rum så jag och Petter höll i den, och det var jättekul att sätta klädnypan i sitt öra för Viggo blev helt hysterisk och skrattade jättemycket ♥ Den dagen gick jag då från 51% till 87% på AC vilket visar att jag har så mycket till liv :D
 
Igår sög jättemyket, för vi har en vikarie i engelska på obestämd framtid och jag gillar inte henne. Sedan hände typ en massa saker som gjorde att jag var på skitdåligt humör på matten och bara satt och spelade Pokémon på ipaden, eh. Och på idrotten så var det tennis, men jag vägrade vara med (duktig elev jag är va) så jag typ satt med andra från klassen och pratade Supernatural och lade stenar och pinnar på Robins tröja. Spelade Assassin's Creed: Brotherhood när jag kom hem och började även på Assassin's Creed IV: Black Flag som Amanda lånade ut till mig. Gillar det redan ♥
 
Idag hade jag nationella i engelska, och man skulle skriva om en förebild så jag valde Gerard Way som jag alltid gör när det är skoluppgifter om personer man ser upp till. Slutade efter det så åkte hem, läste ut Coraline, började läsa både Bored of the Rings och Stardust, och så har jag ätit lunch och tårta och sett på Friends. Funderar nu på om jag ska fortsätta spela Assassin's Creed eller något, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0