I bet a lot of me was lost, T's uncrossed and I's undotted

I onsdags så var jag på BUP, och jag är helt klar där nu. Ingen mer kontakt, inga mer möten, ingenting. Det känns skitbra ♥ Efter det så åkte jag till Paprika, och eftersom mötet var vid tre och de håller på med banarbeten på tågen så kom jag inte fram förrän typ sex. Hade sjukt mycket tur dock, för jag hade tänkt ta ett tåg som skulle gå direkt (alltså utan byten) men blev avrådd av en SJ-värd som påstod att ALLA skulle försöka ta det tåget, och det tog dessutom typ en timme extra. När jag skulle på bussen som skulle till Kungsängen så trängde jag mig lite och det gjorde att jag kom på den buss som tåget faktiskt skulle vänta på, eftersom det var första bussen, så eh ja skills? ;w;
 
I torsdags vaknade jag av att Paprika låg bakom mig och sjöng "Happy Hogwatch birthday, magic wizard birthday!" alltså HAHAHHAHA jävla knasboll ♥ Fick lite paket som var en tekanna, ett litet anteckningsblock (Evil plans and other stuff), en liten drakstaty, en jättefin tavla och en bok med vykort i sig som alla hade speciella instruktioner (typ som en Wreck-it-journal, fastän i vykkortsform) C: Hade Desperate Housewives-maraton med honom och åt sjukt mycket holländska våfflor (de bästa kakorna som existerar!!!) innan vi tog oss in till stan och såg Captain America: The Winter Soldier vilket var faNTASTISK OH MY GOD ;U; *thousands and thousands of feels*
 
Resten av tiden jag var med Paprika så såg vi på Desperate Housewives och spelade Layton och fixade hans hår och såg på Catching Fire (som jag ja såg först nu och ja den var skitbra) och Bob's Burgers (en jätteurflippad tecknad serie HAHAHAHA oh my god <///3) och jag försökte lära mig att lösa en Rubiks kub, eh </3
 
Idag var tåget försenat när jag skulle hem, så vi såg ett avsnitt av Desperate Housewives innan det var dags att säga hejdå, och sedan dess har jag typ åkt hem och lyssnat mer på twenty one pilots och ätit middag :3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0