I write songs about you all the time

I fredags så minns jag typ inget alls av vad som hände??? Jag minns knappt ett skit från helgen eller något alls heller ;w; Minns bara att Robin var läskig när vi sa hejdå i fredags, att jag och Paprika sett Rocky Horror The Picture Show (så nu kan jag sjunga med när han sjunger på låtar från den hallelujah) och maratontittat på Desperate Housewives och Hannibal. Och ätit massa saker, och tränat tillsammans för att kompensera all mat och godis typ </3
 
Kom hem för ca... en timme sen...? Någonting sådant, och har under den tiden återupptäckt Slipknot (speciellt hur fantastisk Slipknot – Snuff är I mean holy shit??? ;U;) och ätit kakor. Eh. Ska typ ha myskväll senare och se på Freaky Friday med mamma, Liv och Petter, tror jag det var. Ja. Hoppas på mer kakor tbh </3
 
(Är också jättenervös inför BUP imorgon I mean det kan vara mitt sista möte med dem någonsin men det kan också bli så att jag måste fortsätta och jag vill inte de kan inte hjälpa mig mer nu och jag hoppas alla fattar det :c)
 
Och på torsdag fyller jag år!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0