If we all try we can change the world

Idag hade vi svenska och då pratade vi lite mer om språksociologi, och så fick vi vår hemuppgift; vi ska vara i par, åka någonstans och tjuvlyssna på människor för att se om stereotyperna har rätt eller inte, och så ska vi redovisa det inför klassen. Är i grupp med Amanda och Nidhi, men eftersom Nidhi inte var där så fick jag åka tåg med Amanda och Alex. Den jäveln skulle inte ens med men fick oss att ändra våra planer att åka till Lidingö så vi drog till Nacka istället och letade efter deras gymnasium men alla hade ju slutat när vi äntligen hittade, så hade det inte varit för honom hade vi varit klara by now :))))
 
Sedan jag kommit hem har jag mest skrivit och pysslat med ett påskägg som jag ska ge till Paprika (det består typ av två berättelser och ett litet brev typ) och tränat och sett på Desperate Housewives. Nu ska jag försöka skriva klart det sista till påskägget och sedan förhoppningsvis spela Assassin's Creed innan jag ska duscha.
 
Nästa vecka är det ju påsklov, så jag kommer troligtvis inte uppdatera utan vara hos Paprika hela veckan. Är inte säker än. Vet bara att jag ska till BUP på onsdag så jag måste hem en sväng i alla fall. Mamma och pappa har inte sagt vad de tycker än eh :c
 
Men aja, glad påsk på er alla i förskott~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0