Put me out like a cigarette

I torsdags så hade vi helklass för en gångs skull och diskuterade språksociologi, och när jag kom hem så pluggade jag matte och såg på How I met your mother för att jag var nyfiken på slutet. Är besviken uuuuuh :c

I fredags sågar allt bara allmänt hysteriskt - Robin tog mitt te och sparkade på mig och alla blev hysteriska för att det var lasagne till lunch </3 Sa till matteläraren att jag mådde illa och åkte hem till Paprika. It was a lie. Ssch.

Under helgen så har han hjälpt mig med matte, vi har tränat tillsammans och sett på Desperate Housewives (är på säsong fyra nu så är halvvägs :DDD) och lite annat smått och gott. Borde egentligen sova just nu men är liksom inte trött så jag sitter och lyssnar på musik och skriver istället uhuhuh ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0