The voices inside my head are taking over

Igår skrev jag en debattartikel om hur hemsk stereotypen av "emos" är på samhällskunskapen, åt salmiakcenter på etniciteten och fick en orättvis utskällning, och så hade jag ett matteprov. Tror att jag kanske eventuellt blir godkänd den här gången - gjorde tillräckligt många uppgifter för det i alla fall, så kan bara hålla tummarna på att jag räknade rätt. Spelade Assassin's Creed, pluggade naturkunskap och såg på Desperate Housewives.
 
Idag förstod jag ganska mycket på japanskan och var sedan en assassin med Amanda (aka springa och gömma sig i hela skolan). Blev också kidnappad av Robin - seriöst, han lyfte typ upp mig och sprang för att ingen skulle kunna rädda mig och jag bara what <///3 Hade prov på naturkunskapen och jag tror att jag förhoppningsvis svarade på frågorna, för jag spaceade ut och bullshittadde mig igenom provet. 
Idag fick jag äntligen en ny dator också, och jag gillar den sjukt mycket för yES en hel dator med pekskärm ;w; ♥
 
Just nu sitter Parika och läser högt för mig över telefonen för att jag ska bli sömnig, för så söt är han ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0