When only the good die young, ain't it ironic I age so well?

I lördags såg jag The Avengers för den tusende gången någonsin och insåg återigen hur jävla bra den filmen är och den fick mig att vilja ha ett superhjältemaraton, heh.
 
Igår firade vi mig, så jag fick paket osv. Fick Gray (av Pete Wentz), The hitchhiker's guide to the galaxy, ett skrivhäfte. Of Mice & Men's Restoring Force, Assassin's Creed III, Supernatural säsong 7 och en tekopp :D Hela dagen satt jag och försökte föra över saker från den gamla datorn till den nya, åt tårta, såg på Desperate Housewives och spelade Assassin's Creed.
 
Idag följde jag med min familj till Skärholmen, då jag totalt missat att en av mina favoritaffärer - Tiger - fanns där! De säljer liksom allt möjligt och superbilligt. Köpte (eller typ fick ehehehe) ett par pilotsolglasögon och holländska våfflor. Hittade även Assassin's Creed II och Assassin's Creed: Brotherhood ganska billigt på Gamestop så passade på att köpa dem också C:
 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker bli motiverad till att göra en uppgift som jag är ganska säker på att ska vara klar imorgon. Och så kom mamma in och sa att hon hade missat att en av mina födelsedagspresenter inte hade varit med, men den ska ha skickats nu </3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0