You and me are a kitchy parody of sincerity, apparently

Vad som hänt sedan senaste gången jag skrev något;
 
• Fick tillbaks ett matteprov som jag fått ett D på. Jag upprepar - ett D. Jag har alltså legat på F-varning/E i hela högstadiet och ska utredas för dyskalkyli, och jag fick ett D. I'm seriously in shock </3
• Blev otroligt engarerad i en påskäggsjakt på skolan tillsammans med Alex och hans flickvän, Amanda, Paulus och Markus. Vi hittade flest ägg, men elevkåren hade fuckat upp så vi visste inte att man skulle instagramma vart man hittade dem eftersom det bara stod på Instagram och inte på lapparna som var runt om i skolan :C Vi kom på andra plats dock, så det gick bra ändå :D
• Har åkt in till stan och köpt hårfärg, så ska klippa mig och se om jag måste bleka en gång till, annars så har jag snart extremt rosa hår 8D
• Spelade ut Assassin's Creed III och har fortfarande inte bestämt mig för vad jag tycker om varesig spelet eller huvudkaraktären. Liksom det är skitcoolt att Connor är indian och han är liksom så jävla envis men samtidigt så är han stört naiv??? Och spelet känns inte som AC pga det är mest krig (det utspelar sig på sent 1700-tal så det är typ britterna/indianerna/fransmännen) men miljön i spelet är fantastiskt??? </3 (Fast han kommer ju aldrig någonsin kunna slå Ezio. Ezio är min absoluta favorit ok)
• Och så fyller min syster 11 år idag. Holy shit. Had no idea she was so old. Hittills har hon typ öppnat paket och vi har ätit frukost och sett på Friends och jag har spelat om Assassin's Creed II i hopp om att få 100% på det. Eller ah, spelar inte handlingen utan mer typ alla extragrejer. Ska spela om spelet någon gång.
 
Ska nu gå och duscha för att Liv ska ha kalas senare. Ugh. Döda mig. (Hennes kompisar älskar att mobba mig och senaste gången hon hade kalas så brottade de ned mig från soffan, kastade godis på mig och satte konfetti i mitt hår ;U;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0