You'll never shine if you don't glow

Igår var det ju första april. Råkade bara ut för ett skämt dock, vilket var mamma som påstod att det var en björn i trädgården. Föll för ett liknande skämt förra året hahahaha så sämst <///3 Minns inte vad som hände i skolan, men när jag kom hem så gjorde jag handskar av ett par strumpor (kreATIVITET FTW) och spelade Assassin's Creed C:
 
Idag hade vi japanska och ingen fattade ett skit av vad man skulle göra. Japanska verb är så jävla förvirrande att det är löjligt, haha ;w; På lunchen så hade Micho jättemycket tabasco på sin mat så alla ville smaka och se om det var så starkt som hon sa så det slutade vid att hälften av personerna runt bordet var döende. Gick och köpte choklad på lunchen med Amanda. På naturkunskapen så pratade vi om celler och genetik osv, men jag lyssnade knappt. Har prov nästa vecka så jag är ju smart :D
 
När jag kom hem drack jag te och spelade Assassin's Creed och pratade i telefon med Paprika efter middagen (omnomnom hembakad pizza med supermycket ost omnomnom) och just nu pluggar jag matte. 
 
Den här versionen av All Star gör mig fett glad förresten.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0