A missing spice

Vaknade typ kvart i nio och det var meningen att jag skulle se på anime när jag åt frukost men jag fastnade framför tumblr. Eh. Aja xD
 
Mina föräldrar åkte iväg med mina småsyskon till Mariefred, och eftersom min storebror går på sommarhögskola (for fun alltså jag förstår honom inte) (men tydligen är tre av mina kompisar där också what) (har de för lite att göra eller) (...fast det de undervisar där verkade kul </3) så fick jag vara ensam hemma! Jag spelade musik jättehögt medan jag fixade mig innan jag tog bussen in till Skärholmen för att sälja lite spel. Killen bakom kassan var jätterolig och snäll fastän han sa att alla nittisjuor egentligen är fem i hans huvud </3 Hittade Legend of Zelda: Phantom Hourglass till DS där inne så jag köpte det + en födelsedagspresent till Frej. Han fyller liksom år på söndag ihi C:
 
När jag skulle gå så upptäckte jag en affär som jag aldrig sett förut som heter Pink Room, så jag gick in och kikade och blev överlycklig; jag har velat ha Victoria's Secret-parfymer typ jättelänge men inte hittat förutom i USA men då vågade jag inte köpa och nU KAN MAN KÖPA DET NÄRA HEMMA. YAY. Köpte två, Coconut Passion och Hello Darling för asdfghjfdfghj ;U;
 
Kom hem typ halv ett och åt kycklingsallad och kollade på Paprika. Gud den filmen är så fint animerad I can't ;u; När de tog slut så började jag på Phantom Hourglass men bestämde mig vid första templet att jag redan spelar för många spel nu, så jag började med Thief igen och blev jätterädd. Jag trodde inte att det skulle vara typ övernaturliga saker i spelet men aaah jag såg ett monster och fick en hjärtattack och sprang för att låsa min dörr </////3
 
Har inte gjort så mycket mer än så. Funderar mest på vad jag ska göra just nu ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0