And I know that my destiny wasn't written in the stars - it was just a part of satellites

Igår orkade jag inte blogga, men jag gjorde inte så mycket. Tror att jag spelade Zelda och så åkte jag in till stan och köpte hårfärg och på kvällen så såg jag på 1941 med Petter, bara för att det är den enda krigsfilmen jag tycker om. Det är en krigskomedi och den är helt hysterisk och jag bara åh ♥
 
jag igår för att mitt hår var helt otroligt fint osv
 
Idag vaknade jag vid typ nio och såg på Karate Kid (den gamla versionen) tillsammans med föräldrarna och Petter, och jag hade glömt hur bra den filmen är. Tror verkligen att jag behövde se den. När den tog slut så åkte alla som var hemma och handlade, så jag var ensam hemma. Duschade och spelade Zelda tills de kom hem med mat och vi såg på Karate Kid II (också fantastiskt bra och jag måste säga att originalen är så jävla mycket bättre än den nya med Jackie Chan och Jaden Smith like with all due respect - it can't reach the first one's level srynotsry).
 
Färgade också håret blått idag, så hela badrummet blev blått och jag var tvungen att städa jättelänge. Firade detta med att ha på mig en röd skjorta som jag inte kunnat ha eftersom rosa och rött är hemskt tillsammans~
 
nu är mitt hår jättefint igen fastän det är ofixat osv ♥ (använde Manic Panic's rockabilly blue hårfärg och färgade det direkt på den färg jag hade i den första bilden - det gick jättebra!)
 
Imorgon fyller min älskade chicolito år, så imorgon är vi jämngamla igen (han är exakt fyra månader yngre och han får aldrig glömma det ♥) så jag ska åka till honom och sova över där en natt (tror jag??? idk allt blev jätteförvirrat och jobbigt haha). Så resten av dagen ska jag slå in paket och göra klart en present osv C:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0