But I'm smiling at everything

Idag när jag vaknade så gjorde jag mig i ordning så snabbt som jag kunde och skyndade in till centralen för att kunna ta hand om min älskade lilla pojkvän. Stackarn mådde inte alls bra (rent fysiskt) så jag fick komma och ta hand om honom! Köpte något att äta till honom och så satt vi utanför centralen så att han fick vila en stund innan vi åkte hem till mig.
 
Vi har mest gosat och sett på anime/Project Runaway och ätit toast och spelat tv-spel hela dagen och det har varit hur mysigt som helst ♥
 
Nu borde jag kolla busstider och sånt inför imorgon, eftersom skolan börjar. Ska vara där en halvtimme innan och äta frukost med mina kompisar som vi brukade göra hela förra året. Ska bli kul att träffa alla igen, och det är så jääävla skönt att äntligen slippa all ångest över att gå till skolan. Visst, jag ser inte fram emot att vakna tidigt eller att ha Haydar första lektionen, men jag har aldrig tyckt om skolan så mycket som jag tyckt om gymnasiet. Så ah, det ska bli lite skönt att få börja igen och komma in i rutiner osv C:
 
Btw, fick ju lite grejer från Frej; två tröjor från Drop Dead, två par örhängen som ser ut som klubbor och sushi, fjärde boken i Zom-B serien, en kortlek med Sherlock Holmes-tema, en penna som ser ut som en spruta och en liten flaska som det står "7 days of love" på och som innehåller sju små lappar som han har skrivit söta saker på ♥ Kanske orkar ladda upp bilder på sakerna någon gång~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0