Circus for a psycho

Idag blev jag väckt av mamma vid nio för att vi bestämde igår att vi skulle äta frukost tillsammans med Liv och se Flyg 29 Saknas igen, bara för att jag konstaterade att vi inte kollat vad som gick på sommarlovsmorgon i år och skrek på Liv för att vi inte sett alls på Flyg 29 Saknas fastän det är en sommargrej. Uh. Det var mysigt i alla fall ♥
 
Åkte till Danderyd med pappa (vi pratade som folket i Lidingö gör bara för att smälta in!!! Tvättäkta stockholmska!!!) och gjorde de resterande testerna. Bland det första Walter sa till mig var att jag skulle komma ihåg 24 oktober för då är det FN-dagen (igår märkte han att mina initialer blir FN och retades med mig när jag sa att jag försökt få folk att fira mig den dagen men inte kunde komma ihåg datumet), men nu vet ju alla att det är MIN dag!
 
Var tydligen duktig med testerna så vi blev klara en timme tidigt, och jag har inte dyskalkyli. Däremot har jag tydligen ganska stora problem med mitt minne (vilket jag faktiskt visste) och min hastighet (vilket var ganska nytt), så han sa att om jag vill kolla upp vad det beror på så ska jag ta ett psykologitest.
 
...det var ju kul att höra </3
 
Nejmen det kändes skönt att höra att jag inte har någon diagnos i alla fall. Förut ville jag ha det men idag insåg jag att jag bara varit rädd för att om jag inte har det så kommer jag inte få något stöd alls. Jag är ju egentligen berättigad stöd från skola osv, diagnos eller inte, men jag har liksom aldrig fått det förut. Nu ska det här tas tag i i alla fall och jag ska försöka få med min mattelärare till Walter så att man ska kunna diskutera hur jag ska få hjälp - exempelvis låta mig ha en miniräknare även när man inte får det eller ge mig längre tid på prov eller så. Jag vet inte. Vi får se c:
 
Sedan jag kom hem så har jag växlat mellan att spela Thief och Assassin's Creed för att jag blev förbannad på det förstnämnda spelet, och det var väl typ det. Har kollat vilka spel jag har för att jag ska försöka sälja några imorgon~
 
Nu ska jag typ se på anime eller skriva, tror jag. Har förresten döpt den nya novellsaken till Damnation och jag kommer att lägga upp den när den är klar, antingen här eller på den andra bloggen.
 
Ritade förresten igårnatt för jag kunde inte sova och jag blev ganska nöjd och här är resultatet:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0