I am a psycho, a sinner

I am what you can't escape
I am the splinter underneath your skin
I am a monster
 
Igårkväll så la strömmen av typ mitt i natten igen, precis när jag tänkte sova, som vanligt. Var vaken tills den kom tillbaks och då läste jag att Robin Williams har avlidit. Blev väldigt ledsen och distraherade mig själv med att skriva för jag kunde varken vara på instagram eller tumblr för att allt bara var om honom. Uh. It feels so weird whenever someone you kind of really like that's famous dies, och idk tycker inte om det här alls :c
 
Vaknade åtta av mitt alarm, åt frukost, såg på Point Break med mina föräldrar, fyllde i ett formulär inför mötet med dem också och fixade mig sedan. Vet inte om jag har nämnt att jag fått Frejs pilotglasögon (alltså inte solglasögonen utan actual pilotglasögon) men jag fick två i alla fall - ett par är steam punk och jättefina ♥ - och jag går inte utomhus utan dem längre :D
 
Åkte till Danderyds sjukhus med pappa för att träffa han som ska utvärdera mig osv. Han heter Walter och först tyckte jag inte om honom för han avbröt mig men nu tycker jag han är helt okej för han stressar mig inte genom att stirra på mig medan jag arbetar och han skämtade med mig </3 Pratade med honom och pappa i en halvtimme innan jag fick börja göra en massa tester. Det var bland annat att räkna olika tal och räkna upp tal som Walter sa och sen repetera dem baklänges, men det var också läsförståelse och ordförståelse och saker som att jag fick se en bild i typ två sekunder och skulle sedan avgöra vilken av färgerna som hade flest prickar. Var så glad över att pappa varit överseende nog för att ta med sig Cola och Center till mig som jag kunde äta under pausen, för jag blev helt utmattad av alla tester och allt blippande ljud osv. Testerna tog ca en och en halv timme och jag ska tillbaks imorgon igen, göra tester i ungefär två timmar och sedan kommer jag få veta om jag har dyskalkyli eller inte. Spännande.
 
När jag kom hem höll jag på att somna, så jag åt choklad (mörk choklad med pekannötter och havssalt i mums ♥) och började att spela Thief, som jag köpte förra veckan. Har velat spela det spelet i typ, några månader, men det har varit så satans dyrt... Hittade det begagnat i Västerås så yay :D Har spelat typ två kapitel och jag gillar det massor redan ;w;
 
Fick lite överskottsenergi innan middagen och studsade studsmatta och försökte att lära min syster att gå på styltor. Har inte gått på styltor på flera år men kan tydligen fortfarande hålla mig uppe, haha. 
 
Nu sitter jag och lyssnar på Crown The Empire – The Resistance: Rise Of The Runaways igen, bara för att det albumet är så jävla bra, och försöker bestämma mig för vad jag ska göra. Har liksom påbörjat en ny slags novellsak som jag är sjukt taggad på att fortsätta med, men jag vill spela Thief och se på anime också... uuugh mitt liv är så svååårt <///3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0