If all we are is just machines, then let's become a miracle and break free from these chains

Jag såg på Haikyuu!! tills jag blev jättesömnig, men så fort jag släckt lampan och höll på att somna så vaknade folk i rummet bredvid och skrämde skiten ur mig så jag fick ligga och lyssna på musik som fick söva mig :C (fast Susumu Hirasawa – The Girl in Byakkoya är jättemysig att somna till ♥)
 
Precis som igår vaknade jag och såg på skräptv medan jag åt frukost, och sedan bestämde sig mamma för att mina fötter behövde tas hand om. Så de fick bada och sedaan filas osv, och jag satt och skrek som en sengångarbebis. (refering to this - mamma höll på att bli tokig HAHAHAH <///3) Efter det så såg vi det andra avsnittet från säsong tre av Sherlock och jag skrattade så mycket att jag höll på att dö ;w;
 
Annars har jag typ bara spelat Thiefför jag vill klara ut det typ innan skolan börjar, vilket är på måndag, så ah. Tog en paus för att äta middag men nu orkar jag inte starta upp spelet igen så vet inte riktigt vad jag ska göra, haha </3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0