If it's a war you came to see, you will never see a waved white flag in front me

Igår kväll så frös jag sönder??? Liksom det har varit onödigt varmt på mitt rum i månader och nu bara frös jag så mycket att jag sov med tjocka sockor och huvtröja??? ;u;
 
Anyhow. Vaknade sju, klädde på mig och allt det där och åkte till skolan. Träffade Zeb och Alex utanför och kramades lite och så innan jag och Zeb gick in för att leta efter de andra. Vi åt frukost med Amanda, Micho, Lina, Paulus och Robin, och det var liksom kul att bara prata med dem igen såsom vi gjorde i typ ett år. Jag äter liksom frukost både hemma och i skolan så ja... xD
 
Sen var det etnicitet och kultur, men det var rätt så chill fastän vi hade Haydar som typ skrek mig rätt i örat hela tiden. Busskort blev utdelade, internet blev fixat, jag fick höra mer om hur alla haft det i sommar osv. Vi fick sluta ganska mycket tidigare från lektionen, och kön till matsalen var så jävla lång att vi drog till Ica. Köpte choklad och Fanta som jag delade med Amanda, och vi såg på Attack on Titan: Abridged innan Robin kom med en jävla vattenmelon och blev vår mamma för han städade och klagade när vi spillde på golvet ♥
 
Den här terminen ska vi läsa psykologi, och jag tycker att det redan är väldigt intressant fastän jag höll på att somna för att jag var så jävla trött. Läraren verkar mysig också C:
 
Har varit hemma en stund nu och bara ätit godis och lyssnat på musik. Ska kanske spela Thief snart eller se om något nytt avsnitt av någon anime kommit ut (tror dock inte det, brukar ha ganska bra koll...) eller så. Kanske skriver lite, Vi får se; har lite ont i huvudet också </3
 
en av tröjorna jag fick från DD ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0