I'll keep singing this song inside my head

Minns inte vad jag och Frej har gjort i vilken ordning, men vi har gått till spelbutiken i Västerås, spelat massor med tv-spel, jag har skrivit (blev klar med en historia yaaay) och vi har sett på Modern Family. Idag åkte vi också till hans mamma för att han skulle barnvakta sin lillebror. Fikade med dem och såg på Pokémon och åt japansk mat (yakiniku är sååå gott mmmh ♥) innan jag åkte hem och såg på slutet av Grease med mamma, Liv och Petter. Sitter just nu och bläddrar igenom den nya Sweden Rock Shop katalogen och funderar på om jag ska köpa lite BMTH-merch samt är nervös inför imorgon. Ska liksom påbörja min dyskalkyliutredning... uuuh är så nervööös :c
 
Nä, ska kolla klart i katalogen och kolla vad jag missat i olika bloggar och sen se på Modern Family eller någon anime tils jag blir trött, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0