I'm a freak naturally, just how I want to be

Igår så vaknade jag vid typ halv tio kanske och åt frukost och spelade Thief och lite sånt. Minns inte så mycket om förmiddagen. Vid ett åkte mamma och pappa för att de skulle på bröllop och vara där typ hela dagen så jag och Petter fick vara barnvakter. Det började bra - Viggos mellanmål var konstig (alltså pannkakorna smakade skumt) så vi bara "eeeeh här ta en riskaka 8DDDDDD" och ja. Liv filmade när vi lagade middag och alltså HAHAHAH jag tror att hela videon är jag som skriker "POSITIVE HARDCORE THURSDAAAAAAY" och failar med köttfärsen </3
 
Har lite tur med mina syskon så de kan liksom sköta sig själva till stora delar, så jag kunde göra sånt som jag ville göra fastän jag var barnvakt - såg på Haikyuu!! och Keroro (den sista såg jag med Liv för att hon blev nyfiken) och började se på Kuroshitsuji/Black Butler (världens fånigaste show I loVE IT), ritade Tamama från Keroro, åt massor med chips, såg på Youtube-videos i två timmar (typ bloopers till The Avengers/HIMYM och Brendon Urie's vines för alltså HAHAHAHHAHA JESUS CHRIST I WAS FUCKING CRYING AND ROLLING ON THE FLOOR <333333) och spelade Thief och Zelda C:
 
Mamma och pappa kom hem typ halv två och då var alla typ vakna, så jag kom inte i säng förrän kanske mellan halv tre och tre. Vaknade vid typ halv tio igen, åt frukost och har skrivit en hel massa idag. Är liksom alldeles överlycklig av ingen anledning alls och det känns så jävla braaa ♥
 
Idag kommer min älskade chicolito hem från London, så jag ska träffa honom imorgon. Det positiva med att han åker bort är att han alltid köper saker till mig... tihi ♥♥♥
(Fast jag skulle älska honom lika mycket även om han inte gjorde det det är bara trevligt att bli bortskämd ibland sssch <////3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0