Is this a kind of love that only hate would understand?

Igårkväll såg jag en slags nyproduktion av The Thing som utspelar sig innan originalet... gillar inte ens den första och den vi såg var bara något bättre för den var mer obehaglig xD
 
Idag vaknade jag vid typ tio och såg på halva Titanic med mamma och Liv, spelade lite Zelda, städade upp i min garderob, såg avsnitt två av Haikyuu!! (tror jag kommer fortsätta titta damnit you animus with sports damn you all) och började se en annan anime som heter Zankyou no Terror. Den är jättebra och handlar typ om två japanska terrorister och en av dem är ett sådant jävla rövhål och jag bara <///3
 
Produktiv dag! :DDD
 
hittade ett par selfies från typ ett par dagar sen som jag inte minns att jag tog och jag hade rosa hår men mitt hår var liksom alldeles fab i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0