Payback is a motherfucker

Igår vaknade jag halv åtta för att fixa mig så att jag kunde åka hem till Frej. Mådde illa, var sjukt trött och hade ont i magen men åkte i alla fall. Kom fram typ tjugo över elva och vi gick hem till honom och han öppnade sina paket (hade köpt ett halsband i Washington som ser ut som Saturnus och lyser i mörkret + chokladhjärtan + en liten teckning av Kirby + Mario & Luigi: Bowser's Inside Story) och han blev jätteglad så jag var också glad ;w; ♥ Sen spelade vi Animal Crossing för att han hade fixat överraskningar till mig i spelet, såg på Sword Art Online och åt nudlar och packade lite. Sedan åkte vi till Frejs mamma för att hon ville ha en födelsedagsmiddag för honom. Man märkte hur allt långsamt började spåra ur, för i slutet så typ brottades alla barnen och var perversa och ja...
 
Han fick ett zombiespel av sin pappa som vi testade också (eller ah jag kollade på och skrek på honom.....) och så körde vi Mario Kart 8. Vi lyssnade också på hela Johnny-triologin av Crown The Empire och jag blev så glad när Frej sa att de var bra ♥ Blev typ jätteledsen två på natten för att allt blivit så jävla fel och jag var allmänt trött och ledsen och arg pga saker som hände, så fastän vi egentligen behövde sova så började vi läsa en bok som han fick och jag inte minns namnet på men som var jätterolig (och lite sorglig) så vi skrattade. Kommer typ ihåg något om en retarded hund och att hon som skrev boken liksom förklarade depression väldigt bra.
 
Idag vet jag inte när jag vaknade men jag drack typ ett litet glas yoghurt och vi gjorde oss i ordning och sedan lämnade Frej mig för att han skulle till London och jag fick sitta ensam på tågstationen mitt ute i ingenstans i en och en halv timme... inte så jävla planerat. Grät typ större delen av den tiden för att mitt psyke blivit helt jävla förstört lately och försökte spela Zelda som distraktion, och när jag kom hem så lyckades jag äta lite lunch och fick ur mig en del frustration och ilska genom att spela Green Day Rock Band, och tyckte synd om mig själv genom att beställa den onyttigaste pizzan jag kunde hitta. 
 
Just nu sitter jag och kollar på Hetalia och priser på typ Legend of Zelda: Spirit Tracks och första säsongen av American Horror Story bara för att jag kan. Funderar också att testa att se på en anime som heter Haikyuu!! men vet inte om jag ska eftersom det är en sportanime ;u; (fast jag började ju se Yowamushi Pedal - som är det bästa jag vet - och Free! som jag fastnade totalt för...... så varför inte? </3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0