Tear me limb from limb, I'm just a voodoo doll

Sticking needles in my eyes
so I can finally cry
 
Idag så kom jag till frukosten som vanligt och hade planer på att dricka kokoste (för det finns ett på skolan som är fantastiskt gott!), men Robin förstörde det lite genom att dricka hela min kopp och sörpla på det mest irriterande sätt någon kan göra. Eh. Tack? </3
 
Hade idrott i en kvart, då det basically gick ut på att vi skulle få höra vad som kommer hända den här terminen osv. Det var rätt skönt för orkade liksom ingen riktig lektion... Kollade på när folk spelade fotbollsspel och rånade Robin på tio kronor. Han har jätteäckliga godisar som smakar tjära och jag skulle få tio kronor om jag åt tre sådana på samma gång, men jag klarade inte av att svälja så jag spottade och sprang, typ.
 
På psykologin pratade vi om de olika faserna man går igenom i livet enligt Freud, pratade i allmänhet om egenskaper som detet, jaget och överjaget har och hur de utvecklas. Satt dels och var intresserad, dels skrev och dels dregglade över Drop Dead. (Jag kan faktiskt multitaska.)
 
Sedan var det japanska och vi typ började gå igenom kanji-tecken och spelade ett spel där läraren säger ett hiragana-tecken och man måste få tag på rätt kort först. Det blev typ slagsmål xD
 
Kom hem vid typ fem, åt våfflor, skrev lite och kollade på massor av tutorials på hur man kan fixa sitt hår på youtube, och det är väl det jag gjort idag. Kom nyss från duschen och har bestämt mig för att ändra mitt hår, woho! Måste typ spara ut det lite på vissa ställen så det kommer vara irriterande men ah. Hoppas på att det blir snyggt C:
 
Ska se på något mysigt nu, typ Pushing Daises eller så, och skriva lite. Åker till Frej imorgon så det blir ingen uppdatering tills på måndag. Ha en trevlig helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0