We must be more than just machines

So let them hear our hearts
 
Orkade aldrig blogga igår, trots att jag komposerade ihop ett inlägg i mitt huvud. Var så jävla trött att jag höll på att somna hela eftermiddagen, haha. Är inte van vid att behöva använda mitt huvud igen <///3
 
Igår så hade vi engelska, och det gick bra som vanligt. Blev klar med allt vi skulle ha gjort i tid och klarade av hörförståelsen som vi använde för att få se hur engelskan kommer bli nu i tvåan (kommer ha längre faktatexter + behöva läsa mer mellan raderna + bara höra saker en gång osv). Vi hade också vår första mattelektion med Miyuki och jag tyckte om det i alla fall. Det kändes bra eftersom jag känner henne och så, så det här ska nog bli bra C:
 
Spelade också ut Thief, men minns inte om det var igår eller i måndags. Eh. Började på Bioshock för jag fick låna det från Amanda och det är sÅ JÄVLA OBEHAGLIGT VARFÖR GÖR JAG SÅHÄR MOT MIG SJÄLV <///////3
 
Det här hände också igår:
 
 
Dog bara lite på bussen haha ♥
 
Idag började jag halv tolv, så jag vaknade vid åtta (en timme för tidigt egentligen.......) och duschade och skrev på en historia innan jag åkte för att ha matte. Idag gick det mer åt helvete men jag förstod också ganska mycket av vad vi håller på med. Visst, det suger att redan ligga typ 15 sidor efter planeringen, men jag vet också hur jag ska lösa problemen, i alla fall lite. Det kommer bli bra!
 
Vi hade också någonting som ska fungera som läxhjälp, som är obligatorisk. Blev jättearg när jag fick höra det, att vi kommer få frånvaro om vi inte dyker upp osv, men nu sådär en gång senare så känns det okej. Vår lärare heter Olof och ser ut som tomten och är jätterolig. Vi pratade lite studieteknik och läshastighet och han testade även vårt minne genom att säga tjugo ord som vi senare skulle skriva ner. Fick sjutton av tjugo! :D Sen fick vi plugga i ca en kvart och det var liksom chill och så. Tror att det här kan bli en bra grej.
 
Sedan jag kommit hem har jag mest pratat med Frej i telefon och sånt. Åt precis middag och vet nu inte riktigt vad jag ska göra. Vet att jag måste försöka med matten men jag vill liksom inte. Har tappat all motivation med allt sedan typ igårkväll pga mental breakdown och jag har en identitetskris just nu. Så vet inte riktigt vad jag ska göra som sagt </3
 
mitt hår var allmänt fabulous idag så bestämde mig för att fota det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0