Wouldn't want to keep all those angry souls waiting, now would you?

Igår spelade jag typ Assassin's Creed nästan hela dagen innan jag började storstäda mitt rum. Hann klart med området runt sängen (typ alla mina hyllor och tv-mojängen) innan jag såg på White Fang med familjen. Dubbade om hela filmen så att alla djur var besatta av en mus vid namn Mårten <///3
 
Idag såg jag en stund på En riddares historia med föräldrarna och blev påmind om hur bra den är innan jag försökte beställa hårfärg (det gick inte så måste köpa typ Manic Panic eller Directions så är besviken för Adore är så jävla bra......) och städade. Blev klar med mitt rum vid typ halv tre, så fikade och såg på fotboll och pratade sedan med Frej i telefon ett tag och gosade med mina gosedjur som legat under min säng i typ evigheter. Duschade alldeles nyss och ska nu typ skriva lite och sedan kanske se ikapp på all anime jag missat.
 
Åker till Frej imorgon och är borta i ca en vecka, så här får ni en bra låt som jag är besatt av för tillfället (eller ah bandet jag är besatt med hEY DE ÄR BÄST OK);
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0