Ain't got much more, lying flat on the floor

Igår hade jag inga lektioner alls, så åt fruksot framför Vampire Diaries och tror att jag typ spelade tv-spel tills mamma bara "pappa hämtar dig om fem minuter och då ska du få lära dig att starta bilen 8DDDDD" liksom jaha tack </3 Så jag åkte iväg med pappa och gjorde det (fick typ storhetsvansinne för att jag lyckades??? idk) + köpte nässpray innan vi återvände hem. Pratade med Frej i telefon av och till i stor sett resten av dagen, åt jättegoda pepparkaksdammsugare och färgade håret (rött igen), och det var typ allt. Skulle ha pluggat men usch orkade inte </3
 
Idag hade vi en i princip onödig psykologilektion och studiegruppen var inställd så åkte hem i snökaos. Eh. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem men ska försöka få mig själv att plugga nu HAHAHAHHA <//////3
 
why ain't no one talking about Danny Worsnop's new band cos they're pretty good???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0