And now it feels like we can't stop anymore

Var vaken till typ sent igår och såg klart på Eden of the East (och fy satan vad bra den var) och såg om det första avsnittet av Baccano, eftersom jag bestämt mig för att det är nästa anime jag ska sträckkolla på. Höll på att somna i mitten dock för det var för rörigt för mitt trötta lilla huvud haha </3
 
Idag så pratade vi om depression på psykologin eftersom det är nästa moment och jag blev typ bara irriterad. Liksom jag vill inte sitta och höra klassen diskutera hur jag känner mig?? Speciellt inte som flera själva sa att de aldrig haft en riktig depression och inte kunde skillnaden på att vara lite ledsen då och då och att vara deprimerad??? Så mådde sjukt dåligt hela lektionen och vill inte gå till skolan imorgon (men det är av flera orsaker, typ att jag inte vill ha idrott och vill inte sluta halv fem).
 
På studietimmen hjälpte jag Amanda med att påbörja presentationen om det finska språket för svenskan och sedan såg jag på Baccano resten av tiden. Jag är så duktig på det här med att plugga :D

När jag kom hem ringde jag Frej och vi pratade ett tag och sedan spelade jag spel på mobilen tills det var dags för middag. Efter att vi ätit satt jag och Liv och kollade på musikvideos till All Time Low, Fall Out Boy, Chunk! No, Captain Chunk! och Marianas Trench (för jag konverterar henne till min musiksmak muAHAHAHAHHA) i någon timme. Sedan dess har jag skrivit en riktig mall till Johnny från Damnation för att jag ville ha alla detaljer nere innan jag börjar bygga upp en ny karaktär och börjar på en fortsättning...~ (Har typ lösa planer om vad som ska hända än så länge och är lite excited över att få använda Johnny igen för jag har saknat honom och åh ;u; ♥)
 
Kommer troligtvis jobba med det här tills jag orkar gå och duscha, och sen ska jag nog maratonkolla på Baccano igen. Är ju snart halvvägs igenom serien! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0