Get your philosophy from a bumper sticker

Idag såg jag på Vampire Diaries med mamma och Petter (eftersom vi konverterat honom nu också muahAHAHAHHA) medan jag åt frukost och dansade sedan runt på mitt rum till Marianas Trench och My Chemical Romance medan jag gjorde mig i ordning för att åka till skolan. Kom dit kvart i elva och åt lunch med flera från både min klass och naturklassen. Satt typ och skrek tvärsöver hela jävla bordet om anime och Supernatural och att äta inälvor haha what </3
 
På etniciteten tog Haydar en timme till att prata med alla elever om hur de ligger till betygsmässigt, så jag började att skriva på fortsättningen av Damnation, pratade om Legend of Zelda med Paulus och skrek om Supernatural tvärsöver hela klassrummet med Amandaa och Nidhi </3 Haydar hade tydligen glömt bort vad han sa till mig förra veckan så han pratade med mig igen. Det gick såhär:
 
Han: Jo, vad sa jag förra veckan?
Jag: *säger att jag skulle göra en komplettering som han skulle ge mig idag för att kunna nå ett A*
Han: Nejmen du får ett A :DDDDD
Jag: ...alltså... va... så jag måste inte göra en komplettering? ;u;
Han: Nej jag orkar inte :DDDDDD
Jag: ...............så jag får gå? owo
Han: Nej du måste vara med resten av kursen :C
Jag: ...alltså gå tillbaks till klassrummet </3
Han: Jaha ja!!!! :DDDDDD
 
...okay så jag har tydligen ett A i etnicitet nu HAHAHAHHA grattis till mig <////3
 
På matten så gjorde vi en repetition inför nationella på onsdag, och när jag stod i korridoren med Amanda, Paulus, Lina, Onur och Elin så kom en kille helt randomly förbi med rulltårtor som han gav oss. Han försvann och kom tillbaks med morotskakor också and I swear to God I have no idea who he is <//3 (Det var jättegott dock xD)
 
Kom hem och åt middag och är nu så jävla omotiverad till att plugga så att det inte finns. Måste göra min del av en redovisning om finska språket inför svenskan (och upptäckte nu att jag fått alla svåra delar vilket inte känns ok med tanke på att jag redan är stressad och bara hahahaha) och måste välja två låtar inför idrotten (jag vill inteeee) och måste plugga matte (asdfghgfdfgh) och jag bara nej. Stopp. Jag orkar inte mer. Jag vill ha lov. Jag vill kunna sova ordentligt för att jag inte är på högvarv 24/7. Jag vill kunna äta ordentligt och inte stressa i mig varenda måltid jag lyckas få i mig. Vill typ bara lägga mig ned under täcket och gråta just nu </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0